قصص جنسية محارم ساخن دكتور زباوي يمارس الجنس مع مرات اخوه في العياده بتعته
جلته مكان شغلها زنقها علي المكتب فشخها قصص جنس مثيرة حصرية علي موقع نيك
محارم اجمل حكايات المحارم العائلي نسوانجية مع شراميط شرقانة من العائلة قحبة
حيحانة اخوي جوزها الطبيب خبرة يمتعها في العيادة قصص سكس نار جديدة تتناك
علي الاندر بزب عريض جامد يوسع خرم كسها الحراق نيك ساخن باحل الوضعيات
يرقدها ويشبعها بحليبه المولع , قصص جنسية ساخنة حكاية الطبيب العنتيل ومرات
اخوه التعباة يريحها في العيادة ويدعك كسها نيك وينزل في الداخل .
القصة
بدايه الحكاية لما كنت انا نور مع بعض في الثانيوة العامة هو من عائله كبيرة في البلد اتفرقنا لما هو نجح
بتفوق ودخل كلية الطب وانا دخلت تربية علي العلم واحنا في الدراسة مكنش فيه بينا اي حاجه هو كان صايع
بس مكنش معبرني اصلا ودي حاجه كانت تعباني اوي قبل ما اخلص الجامعه بسنه اخوه جه اتقدملي ووفقت
بس عشان هعيش مع نور في بيت واحد وكمان هبقي مرات اخوه الكبير وعشان هما اعلي مستوي مننا من
الجانب المادي كل اصاحبي البنات كانوا بيحسدوني انا هتجوز في البيت ده خطيبي اللي هو جوزي حاليا اسمه
عبد الرحمن دخل علليا واتجوزنا في بيت العيل اللي هو سرايا اصلا شبيه جدا بتصميم القصر كل ده مكنش
فارق معيا وكنت تقريبا اول عروسة تبقي قاعده في الكوشة جمب حبيبها وهي هتموت من الحزن عشان هي
هتتجوز واحد غيره وهو كمان فرحان مع غيرها دخلنا في ليله واحده هو اتجوز مهندسه مش من بلدنا وكان فاتح
عياده خاصه ليه في بلدنا وفي مره كنت سهرانه في الليل ومن اللي سمتعه قلبي كان هيقف من الضيق والزعل
لما سمتع مراته بتدلع عليه وهما مع بعض في علاقة كامله البنت بصراحه صوت اهاتها هيجني انا شخصا هي
سايحه وممحونه وتهيج حتي كنت بلاحظ علي جوزي بصاته ليها مكنتش تمام مكنتش بغير عليه زي مكنت بغير
علي اخوه من مراته وفي يوم وانا بجهز الفطار دخلي نور المطبخ طلب مني قهوه وفضل يهزر معيا وهنا نسيت
كل اننا متجوزين وابتديت اهزر معاه بالايد عادي وصوتنا ضحكنا كان عالي عملتله القهوه شربها ومشي في الليل
لما رجع من الشغل كنت مستنياه ومكنتش اتعشيت قاصده عشان اقعد اكل معاهعلي السفره رجع متاخر ومراته
كانت نايمه قلتلوا انا هعمل اكل هعمل حسابك معيا قلي ماشي هطلع اغير هدومي واشوف الهنم اللي ولا علي
بالها انها متجوزه اصلا دخلت اجهز الاكل وجوزي هو كمان كان بايت مع حمايا في شغلهم غير الملابس بتعته
ونزل قعد معيا وانا بجهز في المطبخ وقلي يا بخت عبد الرحمن بيكي وانتي مفيش زيك ومن غير تردد قولتله
انا كنت هموت عليك وانت مكنتش معبرني ولا واخد بالك مني اصلا وبكيت لقيته ضمني في حضنه ومن غير
اي مقدمات لقتني بشفايفي ببوس في رقبته وهو كمان بدا يلحس في رقبتي ويبوس ويلحس في لساني
كان هايجين اوي في المطبخ مسكت زبه وهو تحت هدومه وكان مولع وواقف جامد واشتهيت وشهقت عليه
حسي بتعبي وهيجاني واشتغل بعبصه في طيز وكسي من وري وزبه محشور بين فخادي وانا قافله عليه
ونازله حك فيه سخته اكتر عدل وجهي علي رخامة المطبخ وقلعني الكيلوت وقلي بقول ايه متمصي الاول قبل
مدخله في كسك كلامه تعبني وسيحني اكتر وخلاني زي الشرموطة نزلت علي زبه ملهوفه فشخته مص
خلصت رضاعه ووقفت ورفعت هدمي وفنست قدامه ورزعني حته دين زب في كسي فشخني وكيفني اوي
وفضل ينيك ويشت فيا مكنتش اعرف انه دكتور بس سرسجي بالطريقة دي وخبرة في النيك كده وقبل منجيبهم
انا ولا هو حماتي كانت صحيت وناله وبتنادم عليه طلع زبه ودخل الحمام عشا متشقش في حاجه وقعدت معنا
لحد مخلصان اكل ودخلنا ننام وانا طول الليل بجيب معي نفسي ومش قادره اتخيل اللي حصل وحساه ان زبه
لسه في كسي وبفكر في كلامه وان سخنانه علي زنبوري وشغال حت فيه وبجيب مع نفسي وتاني يوم الصبح
وانا بديله القهوه قلي لو قدرتي تتخلعي منهم في البيت وتجيلي العياده نكمل كلامنا ومن غير تردد قولتله هاجي
وبعد الظهره قولت لحماتي انا خارجه وممكن اروح بيت اهلي واطول شويه وخرجت علي العياده بتعته علي
طول وانا كنت بعد الخطواي وانا ريحاله كلمته وانا في الطريق قلي همشي الناس اللي موجودة علي ما توصلي
هتكون العياده فاضية وصلت واول مشافني جرني علي السرير اللي بيكشف عليه قلعتني هدومي التحتنية
وفضل يلحس في كسي وطيز وانا مكنتش حاسه بالدنيا اصلا ومستمتعه اوي وفضل ينيك فيا من وري ومن
قدام ويجيب في كسي وطيز وكيفني نيك طول اليوم لحد مشبعنا جنس مع بعض ورحت وهو جه البيت بعدي .