اجمل قصص سكس مصرية النيك مع خطيبي واختي له متعه تانية خالص الواد طلع عنتيل وفشخني انا واختي
المتجوزة بعلمنا كيف نتعامل في النيك , قصص جنسية ساخنة ومثيرة مصري ينيك خطيبته الشرموطة تسمحله
ينيك اختها الكبيرة عشان تتعلم كيف تفتحلة وتمتعه في الجماع , قصص سكس مصرية جديدة قحبة بتحكي
قصتها مع خطيبها واختها وكيف ناكهم هما الاتنين واختها قالتها ده عنتيل وهيكفك ومش هيخليكي تبصي بره
اقوي قصص نيك مصرية في الاول كل اللي كان بيني وبينه الصور اللي بعتهالوا صور بزازي وكسي بس مبيبقاش
ظاهر فيها وشي طبعا كنت بخاف علي نفسي لحد مطلب مني ينيكني وانا رفضت وهو زعل اوي مني
القصة
انا مها مخطوبه ليا 4 سنين وبحب خطيبي اوي مبعرش ازعله ابدا وبخاف علي زعله جدا كل كلامنا في بدايه
الخطوبه عن مستقبلنا واللي هنعمله قدام وازي هنبدا حيتنا مع بعض وكل منزعل اختي هناء هي متجوزة
وعندها بنت وولد بس اتجوزت جواز تقليدي مش علي حب فكانت هي اللي بصالحنا وبتقولي هو بيحبك
اتمسكي بيه بدل متبقي خيبه زي وتتجوزى حد وخلاص اتمسكي باللي بيحبك وانا من غير مهي تقولي
ولا حتي تصالحنا وانا كنت برجع انا اللي اصالحه عشان انا بعشقه وهو مش بيخليني عايزة حاجه وكنت
بغير عليه جدا وخاصة من اختي هناء وبزعل من هزارهم مع بعض , بدات الحكايات الجنسية والحورات دي
بعد اول سنه خطوبه كنا قاعدين لوحدنا وماما وبابا كل واحد فيهم مشغول بحاجه لقيته بيهزر معيا بايده
ولمس بزازي وهو متعمد يعمل كده ومنغير اي مقدمات هجت اوي وكانت عايزه اقلعله ينيكني في البيت
ههه لقيت زنبوري اتخشب وجسمي كله بترعش جامد هو لاحظ عليه كده فقلي امال لو حطيت ايدي
علي كسك وسعتها وشي احمر اوي ومعرفش اقوله ايه رديت عليه وقولتله اتلم يا سافل بابا وماما يسمعونا
ومن سعتها بقي يعمل الحركه دي ديما وانا كنت بستناه يجي واديله فرصة يعمل كده بس من غير ما احسسه
اني متعمده وكده يعني وفيم روح وكتبلي علي الوتس بدون اي مقدمات عايز اشوف بزازك يا حبيبتي وسعتها
التليفون كان مع اختي بالصدفه قرت الرساله من بره وركنت التليفون مكانه وانا جيت بمسك التليفون لقيته
كتبلي الرساله دي وكنت مستنيه يبدا هو في الحوار ده بس انا تقلت عليه وعملت نفسي زعلانه من الرساله
بس هو طلع اصيع وقعد يوم مكلنيش ومره وحده كده وانا قاعده لوحدي رحت الحمام صورت بزازي ومن غير وشي
طبعنا وبعتهالوا وزي ميكون كان مستنيها شاف الصوره بعتلي اوميشن قلوب وكده وقالي ليه وشك مش باين
في الصورة يمكن مش بزازك اصلا وقعدت احلفله انهم بزازي وهو متاكده من كده بس عايز يشوفهم علي
الطبيعه قالي طيب المره الجايه وانا عندكم هشوفهم تبقي لابسه نفس الستيان ده قولتله لا طبعنا قلي
هيحصل ولما جه عندنا وقرر نفس الحركه وحط ايده عليهم ورفع البلوزة واحنا في الصاله كشف بزازي وشافهم
وقعد يفش فيهم وانا عايزه احوش ايده وخايف بس كنت سايحه وهايجه علي الاخر واللي فصلنا عن المتعه دي
اختي المتجوزة دخلت عليا ةفضل واقفه وشايفه وهو بيدعك في بزازي لحد متحمحمت رحت منزله البلوزة
وهو حط ايده علي بتاعه اللي كان يفرتك البنطلون ضحكت ضحكه صفراء كده ومشيت تاني وانا فضلت
طول القعده مش عارف ابصله ولا اكلمها وهو عادي بيكلمها ويهزر وبعد مروح اختي كلمته علي الوتس
وقلتله ايه اللي بتعمله ده مش عيب وافجاءت برده وهو بيقولها لا ممش عيب دي مراتي واعمل اللي عايزه
ضحكت وقتلتله ده كلام مراهقين اوي وانا كنت قاعده مع اختي وهي بتكلمه وفرحت اوي من كلامه ومن
سعتها اختي كانت بترقبلنا الطريق بقي لحد منخلص عشان العلاقة اتطورت اوي ووصلنا انه كان بينكني
في طيزي واختي كانت بتقوله براحه عليها عشان متفتحهاش وكانت بعلمه كيف يحاف يحافظ علي الغشاء
وفي مره وهو بينكني صرخت من زبه لما دخله كله مره وحده في طيزي اختي قلتلي انت مسهوكه واوعي
انتي انا هوريكي تعملي ايه شدتني فلصت هي وقامت منزله البنطلون بتاعها وقلتلي اقفي انتي عند الباب
بدل محد من العيال يدخل علينا وانا مستغربه من اللي بيحصل ده ولقيتها مسكت زب خطيبي وحشرته في
طيزها في الول وبدات تتاؤه وتتوجع زي اللي في افلام السكس بالظبط بس بسهوكه وصوت يهيج خلتني انا
التانيه هجت وراحت مطلعه زبه وقلتله هحطه في كسي بس لما تحس انك هتجيبهم طلعه بره عشان مش
عامله الوسيله وقله ماشي وانا واقفه عند الباب وشايفه اختي نفشوخه الواد هريها نيك وانا بقفش في بزازي
وبلعب في زنبوري لحد ما خطيبي جابهم علي طيز اختي ومسكني انا تاني وبل زبه بالسائل اللي نزله وحطه
في طيزي ومن هنا بدات قصص السكس بينا احنا الثلاثة انا واختي وخطيبي تقريبا كنا بنبقي مع بعض مش اقل
من 3 مرات في الاسبوع لحد ماتجوزنا وبينا براحتنا خالص واختي انت بتتعمد تتعارك مع جوزها عشان تيجي تبات
معنا وجوزي اللي هو كان خطيبي ينيكها معيا .